کتاب هنر در بازاریابی : کلید طلایی ایجاد قیمت سایه در کالاها و ذائقه مشتریان

کتاب هنر در بازاریابی : کلید طلایی ایجاد قیمت سایه در کالاها و ذائقه مشتریان

دانلود کتاب هنر در بازاریابی : کلید طلایی ایجاد قیمت سایه در کالاها و ذائقه مشتریان با 92 صفحه ورد pdf

کتاب هنر در بازاریابی : کلید طلایی ایجاد قیمت سایه در کالاها و ذائقه مشتریان

دانلود کتاب هنر در بازاریابی : کلید طلایی ایجاد قیمت سایه در کالاها و ذائقه مشتریان با 92 صفحه ورد pdf

مشخصات فایل

تعداد صفحات 92
حجم 3401/55 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pdf

توضیحات کامل

پیش گفتار

بازارهای امروز، بازارهایی هستند به برپایه آینده بناشده اندومدیرانی دراین بازارموفق خواهند بود که ازآینده آمده باشند و شناخت کافی به آینده داشته باشند .این امر شدنی نیست مگر تحلیل داده های بازاریابی و ایجاد ذائقه درمشتری امروز و آینده.برهمگان ثابت شده است که«دنیای آینده دنیای رقابت، سبقت و سرعت است که مخاطب باوری را محور فعالیت و جایگاه‌یابی تبلیغات را مهمترین دغدغه برنامه‌ریزان این صنعت قرار می‌دهد .»تبلیغات باید گوشه‌ای از ذهن مخاطب را اشغال کند، مردم آگهی‌های مزاحم را نخوانده دور می‌ریزند آنها تبلیغاتی که حیاط خانه‌هایشان را مملو از کاغذ‌های بی‌مصرف می‌کنند، دوست ندارند. تسخیر ذهن مخاطب بی‌توجه به شناخت بازار و دانستن اینکه مشتریان چه کسانی هستند و تقسیم‌بندی آنان به وجود نخواهد آمد.

موضوع مهم دیگر مطالعه گروههای مخاطب بازارو مشتریانی است که از یک جنس و فرهنگ نیستند« زیرا مخاطبان گروههای نامتجانسی هستند که همیشه مشابه نیستند. فرد فعال در عرصه تبلیغات با بهره‌گیری از علوم مختلف از جمله روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و نیز شناخت فرهنگ و آداب و رسوم مخاطبان می‌تواند بهترین و کارآمدترین شیوه‌ها را به کار گیرد. در نهایت باید گفت که تبلیغات بر روی زندگی و نگرش افراد تأثیر بسیار زیادی دارد پس نباید باورها، اعتقادها، ارزش‌ها، فرهنگ‌ها و … را به انحطاط کشید بلکه باید به آنها ارتقاء بخشید و این بخشی از وظایف متخصصین تبلیغات است.»

موضوع مهم دیگر که بایستی مدنظر مدیران و صاحب نظران کسب و کارها قرار گیرد،آگاهی از کارکردتبلیغات دربازاریابی است.زیرا که« با آگاهی صحیح از کارکرد تبلیغات می‌توان حتی به دور از توسل به هرگونه حیله و نیرنگ مخاطب را به سوی کالا و سازمان خود جلب کرد.» تبلیغات همه جا هستند، هر جا که باشی به سراغت می‌آیند با شکلها و شیوه‌های مختلف و هیچ نهاد و بنیادی از آن بی نیاز نیست.برندسازی با تبلیغات در حد صفر   صنعت نساجی و پوشاک قدیمی‌ترین صنعت تولیدی در جهان است.

در قرن بیستم صنعت پوشاک و نساجی تبدیل به صنعتی بسیار عظیم و قدرتمند شد و رشد قابل توجهی هم در تجارت بین‌المللی مواد خام مثل کتان و هم در تجارت کالاهای ساخته شده رخ داد.دبه طور همزمان، نقش طراحی نیز به طور فزاینده‌ای به عنوان تقاضایی پایه‌ای که باید برآورده شود پر رنگ‌تر می‌شد و کشورهایی مثل فرانسه و ایتالیا کم‌کم به خاطر تبحر داشتن در طراحی شهره می‌شدند. در دنیای ارتباطات و تبلیغات گسترده، نام‌های تجاری اهمیت زیادی پیدا کردند. خرید پوشاک دیگر یک نیاز پایه‌ای نبوده و به چیزی بیشتر از یک پوشاننده برای انسان تبدیل شده بود. تولید انبوه و رویکردهای در بستر آن به سرعت رواج یافتند و تولیدکنندگان برای دوخت پوشاک که هنوز فرآیندی بیشتر وابسته به انسان بود، در جست‌وجوی مکان‌هایی بودند که بتوانند کارگران را با دستمزدهای کمتری استخدام کنند و به همین جهت، تاسیسات تولیدی پوشاک در سرتاسر جهان و بیشتر در مناطقی که نیروی انسانی ارزان بود، گسترش یافتند. امروزه صنعت نساجی، صنعتی جهانی است که فعالیت‌هایی چون طراحی، برش، دوخت، توزیع و فروش را در بر می‌گیرد. در این صنعت، قیمت تنها یکی از عوامل تاثیرگذار است و فاکتورهایی مثل تنوع، سرعت، برند و کیفیت نیز اهمیت زیادی دارند. همچنین موفقیت در این صنعت مستلزم داشتن نوآوری مداوم می‌باشد، چون کلکسیون‌های مد اغلب تنها به مدت یک فصل تازگی دارند.

 

 

 

محرم غفاری،مهرماه ۱۳۹۸

فهرست

نقش کیوریتوردربازارهنرایران……………………………………………………………………………………………………………………….۷

اقتصادودرک اقتصادی بازارهنر…………………………………………………………………………………………………………………….۹

اقتصادفرهنگ و هنر،پیشرفت ها وچالش ها…………………………………………………………………………………………………….۱۳

اقتصادهنر راجدی بگیریم……………………………………………………………………………………………………………………………۱۹

اقتصادهنر معاصر(بازارها،راهبردهاونظام ستاره سازی) ……………………………………………………………………………………..۲۱

اقتصادهنر،نگاهی به مصائب بازارهنردر ایران………………………………………………………………………………………………… ۲۲

اقتصادهنر،رویارویی یا هم آمیزی………………………………………………………………………………………………………………..۲۶

موضوع تحقیق:نقش هنردرتبلیغات رسانه ها…………………………………………………………………………………………………..۳۲

بازاریابی تبلیغات بااستفاده از استندتبلیغاتی…………………………………………………………………………………………………….۴۳

چگونه ازهنرعکاسی درتبلیغات مدرن استفاده کنیم…………………………………………………………………………………………..۴۶

اقتصادهنر یاهنراقتصادی   ………………………………………………………………………………………………………………………….۴۷

شکوفایی اقتصادهنروتوسعه صنایع هنری………………………………………………………………………………………………………۴۹

کارآفرینی ازجنس هنر-کاربردبازاریابی درسازمان های هنری وآثارهنری …………………………………………………………۵۱

صنعت موسیقی در ایران و بازار گردشکری ۱۲۰میلیارد تومانی………………………………………………………………………..۵۶

نقش هنر براقتصادوچگونگی ارزش گذاری برآثارهنری …………………………………………………………………………………..۶۰

نقش هنرمندان درتبلیغات وبازاریابی…………………………………………………………………………………………………………….۶۲

آیا دیوارهای شهرشما هم از هنرخالی است…………………………………………………………………………………………………..۸۳

نقش هنردربازاریابی…………………………………………………………………………………………………………………………………۸۵

توصیه های یک متخصص بازاریابی به هنرمندان …………………………………………………………………………………………..۸۷

منابع و مآخذ…………………………………………………………………………………………………………………………………………..۹۱

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

کسب درآمد از فروش فایل 

نظر دهید

پاسخ دهید