پروپوزال رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی

پروپوزال رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی

هدف از این پروپوزال بررسی رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی دانشجویان می باشد

پروپوزال رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی

هدف از این پروپوزال بررسی رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی دانشجویان می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 49
حجم 72/772 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

این نوشتار پروپوزال در مورد شبکه های اجتماعی مجازی می باشد.تحقیق حاضر جهت بررسی رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی (ملی، قومی، مذهبی و جهانی) دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان صورت گرفته است. تحقیق به روش پیمایش و با استفاده از تکنیک پرسشنامه انجام گرفته است.

 

 

شبکه های اجتماعی مجازی تبدیل به محیطی شده اند که کاربران این توانایی را دارند که با هویت مستعار یا خود ساخته عضو شبکه های اجتماعی مجازی شوند که باعث به وجود آمدن هویت آنلاین می شود و بین هویت آنلاین و هویت واقعی رابطه معناداری وجود دارد و هویت آنلاین بر هویت واقعی تاثیر دارد و همچنین شبکه های اجتماعی مجازی این توانایی را به کاربرانش می دهد که با افراد از فرهنگ ها و هویت های مختلف و متعدد در ارتباط باشد و با فرهنگ ها و هویت های دیگران و شاید هم متضاد با هویت خودش آشنا شود، می تواند تأثیرات زیادی بر هویت و سبک زندگی کاربران ایجاد کند و همچنین اینکه با توجه به نوظهور بودن شبکه های اجتماعی مجازی، تحقیقات زیادی در مورد شبکه های اجتماعی مجازی و به خصوص در مورد رابطه شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی در کشور ما انجام نشده است. پس با توجه به مطالب فوق بر آن شدیم که موضوع رابطه شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی را که در کشور ما کمتر به آن توجه شده است را انتخاب کنیم.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

1- فصل اول: کلیات                                                   1
1-1-مقدمه                   2
1-2-بیان مساله               4
1-3-اهداف تحقیق         7
1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق                                         7
1-5- تعاریف مفاهیم و اصطلاحات کلیدی                        9

روش شناسی                                              39
3-1- روش و ابزار جمع آوری اطلاعات                                 40
3-2- تعاریف مفاهیم           40
3-2-1- تعاریف مفهومی متغیرهای تحقیق                         40
3-2-2- تعاریف عملیاتی متغیرهای تحقیق                           43
3-3- سنجش                    48
3-3-1 طیف لیکرت          48
3-4- اعتبار و پایایی           49
3-5- جامعه آماری و حجم نمونه                                         50
3-6- مراحل انتخاب نمونه                                                   50
3-7- ابزار های تحلیل داده ها                                               52

 

منابع                                

                     


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

کسب درآمد از فروش فایل 

نظر دهید

پاسخ دهید