پروپوزال اثرات شبکه های اجتماعی اینترنتی بر مشارکت سیاسی کاربران در انتخابات ایران

پروپوزال اثرات شبکه های اجتماعی اینترنتی بر مشارکت سیاسی کاربران در انتخابات ایران

هدف از این پروپوزال اثرات شبکه های اجتماعی اینترنتی بر مشارکت سیاسی کاربران در انتخابات ایران می باشد

پروپوزال اثرات شبکه های اجتماعی اینترنتی بر مشارکت سیاسی کاربران در انتخابات ایران

هدف از این پروپوزال اثرات شبکه های اجتماعی اینترنتی بر مشارکت سیاسی کاربران در انتخابات ایران می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 65
حجم 117/55 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

این پروپوزال شبکه های اجتماعی با عنوان اثرات شبکه های اجتماعی اینترنتی بر مشارکت سیاسی کاربران در انتخابات ایران می باشد.

 

 سايتهاي اجتماعي شبكه ساز بر روي اينترنت هر لحظه بر تعداد كاربران خود مي افزايند و محبوبيت آنها به شكل چشمگيري بويژه در ميان جوانان و نوجوانان در حال افزايش است. اين سايتها راههاي نويني را براي مشاركت سياسي در اختيار كاربرانشان قرار مي دهند و بواسطه انعطاف پذيري و آزادي عمل كاربران از كارايي به مراتي بالاتري به نسبت شبكه هاي اجتماعي سنتي و خارج از شبكه برخوردارند اما اينكه اين شبكه ها بيشتر بر چه بخشها و سطوحي از مشاركت سياسي اثر گذارند به عوامل خارج از شبكه اي بستگي دارد كه خود موضوع بحثي جداگانه و البته بسيار حائز اهميت است.

 

 

در اين پژوهش نتايج نشان داد اين شبكه ها بيشتر در جهت افزايش مشاركت سياسي غيرمتعارف دانشجويان كه جامعه آماري ما را تشكيل مي دادند تاثيرگذار بوده اند و به افزايش مشاركت آنان در كنشهاي مشاركت جويانه غيرمتعارف (اعتراضات به نتايج انتخابات دوره دهم رياست جمهوري) ياري رسانده اند. امید است این پژوهش با وجود تمامی کاستیهایش بتواند شوق تحقیق در باب سایتهای اجتماعی اینترنتی و در نگاهی کلان تر فناوریهای نوین ارتباطی را میان دانشجویان برانگیزاند و در این زمینه در آینده ای نزدیک شاهد تولید متون علمی و دانشگاهی قوی به ویژه با تاکید بر جنبه های داخلی اثرگذاری چنین فناوریهایی در حوزه های مختلف باشیم و فقر منابع در این زمینه تا حدود زیادی برطرف گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
چکیده               14
فصل اول: مقدمات و کلیات         15
بیان مساله15                                  
         اهمیت پژوهش                             17
نتیجه و کاربرد پژوهش                 17
پیشینه تحقیق                                 18
سئوال اصلی                                  25
فرضیه اصلی                                 25
فرضیه رقیب                                 25
تعریف مفاهیم                              25
متغیرها                                         28
روش تحقیق                                 28
جامعه آماری پژوهش                   28                                    
روش نمونه گیری و حجم نمونه    28
پایایی پرسش نامه                          31
چارچوب نظری                            32       

                 
فهرست منابع    

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

کسب درآمد از فروش فایل 

نظر دهید

پاسخ دهید