پاورپوینت تحقیقات بازاریابی در کمپانی فولکس واگن با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

Posted by

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی در کمپانی فولکس واگن با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

دانلود فوری پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی درکمپانی فولکس واگن بارویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی با 173اسلاید تخصصی ppt

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی در کمپانی فولکس واگن با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

دانلود فوری پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی درکمپانی فولکس واگن بارویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی با 173اسلاید تخصصی ppt

مشخصات فایل

تعداد صفحات 173
حجم 7961/964 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt

توضیحات کامل

 
 
 

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی درکمپانی فولکس واگن بارویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

 

فولکس واگن

دراین  فایل مطالب ارزشمند در زمینه بازسازی برند  استراتژی تحلیل محیط استراتژی تبلیغات اثربخش  و ماندگاری کسب وکار ،مدیریت تغییر و ذائقه مشتریان،آنالیز رقبا  راهبردهای بازاریابی ،بخش بندی بازارها ومشتریان در برند بزرگترین خودور سازی جهان (فولکس واگن) از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی و ترجمه مطالب از زبان اصلی  با۱۷۳ اسلاید ویژه و فیلم ویدئویی، ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی  ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای  بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد.

داستان موفقیت فولکس واگن

گروه فولکس واگن یک شرکت خودروسازی آلمانی است که دفتر مرکزی آن در شهر وولفسبورگ واقع در استان « Lower Saxony» آلمان قرار دارد. این شرکت تولیدکننده خودرو‌های تجاری و مسافربری، خودرو‌های مسافربری خود را تحت نام برند‌های اسکانیا، «MAN»، « Neoplan» و فولکس واگن می‌فروشد. برند‌های خودروی تجاری این شرکت را آئودی، Skoda، بنتلی، پورشه، لامبورگینی و فولکس واگن تشکیل می‌دهند.

شرکت فولکس واگن در سال ۱۹۳۷ میلادی توسط « Deutxche Arbetsfront »  (جبهه کارگری آلمان) تأسیس شد و بعد از یک سال اسم آن به «Volkswagenwerk »  تغییر یافت.

هدف اصلی از تأسیس این شرکت تولید خودروی فولکس واگن  (یا همان خودروی بیتل) بود. مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی شرکت، جنگ جهانی دوم شروع شد. در آن زمان این کمپانی دست به تولید خودرو‌های نظامی زد.

پس از جنگ، در سال ۱۹۴۹ میلادی، فولکس واگن به “Volkswagen-Finanzierung-Gesellschaft  تغییر نام داد و دولت نظامی بریتانیا که مالک شرکت بود، سهام آن را به دولت آلمان فروخت. با تأسیس شعبه دوم فولکس واگن در شهر تورنتو واقع در استان اونتاریو، این شرکت در سال ۱۹۵۳ میلادی جهانی شد.

به همین ترتیب، شعبه‌های فولکس واگن در برزیل و ایالات متحده آمریکا نیز در سال ۱۹۵۵ میلادی شروع به فعالیت کردند. این شرکت خیلی زود به آفریقای جنوبی، سوئد و چین نیز راه یافت. در سال ۱۹۶۰ نام شرکت به  Volkswagenwerk Aktiengesellschaft  تغییر پیدا کرد.

با وجود تداوم روند توسعه فولکس واگن، اولین اقدام اصلی آن خارج از آلمان تحت همکاری با خودروساز اسپانیایی « SEAT; S. A.» صورت گرفت. نام این شرکت بار دیگر به نشانه توسعه بین‌المللی به (Volkswagen Aktiengesellschaff»  (Volkswagen AG» تبدیل شد. تا سال ۱۹۹۰ میلادی، این شرکت با عبور از SEAT، اولین شرکت تابع غیر آلمانی خود را تأسیس می‌کند. پس از این اقدام، جهانی شدن فولکس واگن کاملا واضح و مبرهن بود. در سال ۲۰۰۳ نیز این شرکت سهام «Skoda Auto » را خرید.

فولکس واگن حالا در جایگاه سومین خودروساز بزرگ دنیا ایستاده است. با توجه به فهرست فوربس شامل ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان در سال ۲۰۱۳، فولکس واگن دومین سهم از بازار اروپا را به خود اختصاص داده و نهمین شرکت بزرگ خودروساز در دنیا است.

در شرایط کنونی بیش از ۳۰۰ هزار کارمند در سرتاسر جهان به استخدام این شرکت درآمده‌اند. فولکس‌واگن رکورد فروش ۹٫۷ میلیون دستگاه خودرو را اخیراً ثبت کرد. فولکس واگن رسیدن به آمار فروش سالانه ۱۰ میلیون دستگاه خودرو را در سر می‌پروراند که چندان غیرمحتمل نیز نیست.

دامنه فعالیت‌های جهانی این شرکت به ۱۵۳ کشور می‌رسد. توابع اصلی فولکس واگن را AUDI AG; Bentley Motors Ltd; Automobili Almborghini S. p. A. ; Bugatti Automobiles; Suzuki Motor Corporations و Ducati Motor Holding S. p. A. تشکیل می‌دهند. Volkswagen AG یک فهرست اولیه در بازار سهام فرانکفورت و چند فهرست ثانویه در بازار‌های سهام لندن، نیویورک و سوییس دارد.

در کنار ساخت خودرو، این شرکت به سرمایه‌گذاری گسترده در حوزه اسپانسری مسابقات ورزشی نیز می‌پردازد. فولکس واگن در رویداد‌های ورزشی مهمی از قبیل بازی‌های المپیک تابستانی سال ۲۰۰۸، بازی‌های المپیک زمستانی سال ۲۰۱۴ و مدرسه فوتبال «آکادمی دیوید بکام» سرمایه‌گذاری کرده است. فولکس واگن همچنین صاحب تیم فوتبال باشگاه ورزشی BFL Wolfsburg هست.

برتری و تنوع اهداف کلیدی این شرکت به شمار می‌روند. با وجود شروع متواضعانه و ویرانی‌های کارخانه اصلی آن حین جنگ جهانی دوم، ضمن حفظ ماهیت خود، فولکس واگن در حوزه نوآوری جهانی و تخصیص سهمی عظیم از بازار و صنعت خودرو پیشتاز است. طی دوران فعالیت ۷۷ ساله‌اش، این برند ۱۰ مدیرعامل را به خود دیده است که حکایت از ثبات آن دارد. این اتفاق به نوبه خود به تعهد فولکس واگن نسبت به ترسیم آینده‌ای روشن برای برند اشاره می‌کند.

 

فهرست

چرا تحقیقات بازار مهم است؟

چرا تحقیقات بازار برای درک مشتری مهم است ؟

تقسیم بندی دقیق – هدف قرار دادن موقعیت (STP)

تصمیم گیری بهتر را تقویت کنید

بهتر بدانید که قرار است چه کاری انجام دهید

استفاده از تحقیقات بازاریابی برای توسعه تجارت بین الملل

پیشینه – تلفن های همراه و تلویزیون کابلی در دهه ۱۹۹۰

تحقیقات بازاریابی و تجزیه و تحلیل تقاضا

درک فرهنگ محلی

سه داستان برای نشان دادن اهمیت تحقیقات بازاریابی بین المللی

چرا شرکت ها از تحقیقات بازار استفاده می کنند؟

تحقیقات بازار: اولین قدم برای گسترش بین المللی

چه چیزی تحقیقات بازار بین المللی را متفاوت می کند؟

مهمترین دلیل تحقیقات بازار بین المللی

یک تحقیق کلاسیک ممکن است برای ارائه اطلاعات در مورد موارد زیر انجام شود

تحقیقات بازار بین المللی برای دستیابی به اهداف زیر در پروژه های تجاری استراتژیک مانند توسعه تجارت جدید قابل استفاده است:

چگونه می توان یک تحقیق بین المللی در بازار انجام داد

کمک به تصمیمات تجاری

مزایای تحقیقات بین المللی بازار

یک شرکت می تواند تصمیم بگیرد که تحقیقات بازار بین المللی چقدر گسترده باشد.

محلی سازی برای بازار بین المللی

قرار دادن مشتری در صندلی جلو: VOLKSWAGEN DRIVES

موتور جدیدی برای خدمات مشتری و بازاریابی

چالش جدیدمدیریت ارتباط با مشتریان در فولکس واگن

نیاز استراتژیک فولکس واگن به سیستم جامع مدیریت ارتباط با مشتریان

در جاده دیدار با مشتری

مزیت رقابتی نرم افزار mySAP CRM

راه های زیادی برای گوش دادن به صدای مشتری وجود دارد

مطالعه موردیCRM /چند برند در VOLKSWAGEN FS

مطالعه موردیCRM /چند برند در VOLKSWAGEN FS

پشت صحنه  استراتژی جدید تجربه مشتری با فولکس واگن

ترسیم صدای مشتری

نذر فولکس واگن

اهمیت طراحی  میز مشتری

تجدید ساختار فولکس  واگن در راستای مدیریت ارتباط با مشتریان

تدوین استاندارد های امنیت سایبری

اهداف استراتژی کیفیت گروه فولکس واگن

اهداف استراتژی کیفیت گروه فولکس واگن

احصاء نیاز مشتریان منطقه ای

استراتژی منابع انسانی و اصول سیاست منابع انسانی

۵هدف اصلی استراتژی منابع انسانی در گروه فولکس واگن

استراتژی دستیابی به اهداف KPI

شاخص استراتژیک برای تجارت خدمات مالی

اجرای استراتژِی رهبری قوی

پیاده سازی سیستم جدید   برای توسعه کارکنان

ارزش های اساسی مشترک درفولکس واگن

آموزش و پیشرفت حرفه ای  در فولکس واگن

دسترسی کارکنان به طیف وسیعی از آموزش ها درفولکس واگن

گسترش دامنه فرصت های یادگیری برای کارکنان

پیشرفت حرفه ای کارکنان

توسعه دانش آموختگان دانشگاه

مشخص نمودن مخاطب

افزایش جذابیت به عنوان یک کارفرما و برنامه های توسعه خاص گروه هدف

تعادل بین زندگی و کار درفولکس واگن

داده پردازی و جمع آوری اطلاعات درفولکس واگن

استفاده از مدیریت ایده مشارکت کارمندان

دیجیتالی سازی درفولکس واگن

همگرایی بیشتر مناطق مختلف کسب و کار با فناوری اطلاعات

حفاظت از داده ها و سیستم ها در گروه فولکس واگن

استراتژی زیست محیطی  فولکس واگن

تمرکز بر۴حوزه اولویت دار درفولکس واگن

هماهنگی استراتژیک درفولکس واگن

مخاطبان فولکس واگن

چشم انداز گروه فولکس واگن برای سال ۲۰۲۵

بیانیه ماموریت فولکس واگن چیست؟

استراتژی بازار هدف فولکس واگن

مطالعه موردی در مورد استراتژی بازاریابی فولکس واگن

تحلیل رقبا در یافته های بازاریابی فولکس واگن

تحقیقات بازاریابی فولکس واگن در بازارآمریکا

تحقیقات بازاریابی فولکس درمورد ماهیت محصولات و فرهنگ کشورهای مختلف

تحقیقات بازاریابی فولکس واگن درمورد نوسات ارز

تحقیقات بازاریابی فولکس واگن درمورد توزیع محصولات درآمریکا

مزیت رقابتی استراتژیک فولکس واگن با دارا بودن سبد محصولات متنوع

. استراتژی جدید “TOGETHER – 2025”

استراتژی متنوع سازی

سرمایه گذاری مشترک با خودروسازان محلی چینی

تبلیغات منفی باعث تضعیف کل برند فولکس واگن می شود

بالاترین میزان فراخوان در بازار ایالات متحده

تقاضا برای وسایل نقلیه خودران

تضعیف نرخ ارز یورو

تمرکز بر بهبود قابل توجه سیاست های پایداری برای اصلاح اعتبار نام تجاری آسیب دیده

شرکت خودروهای فولکس واگن: اجزای بازاریابی حرفه ای

ایجادمشاغل تجاری در شرکت فولکس واگن

تجزیه و تحلیل مصرف کننده محصولات فنی و مهندسی شرکت

تولید محصولات متناسب با نیاز مشتریان

روند فروش محصولات فلوکس واگن

تجزیه و تحلیل کانال های توزیع محصولات فنی و مهندسی فولکس واگن

بخش بندی جغرافیایی فولکس واگنَ

ارزیابی مخلوط بازاریابی ۴Ps فولکس واگن برای یک محصول مهندسی

تحقیقات بازاریابی برای مشتریان در همه مناطق

تجزیه و تحلیل بازار حرفه ای محصولات مصرفی فولکس واگن

اقتصادی ترین وسیله نقلیه در جهان

استقبال از تولیدات فولکس واگن

تجزیه و تحلیل بازاریابی محصولات مصرفی فولکس واگن

نسل های برتر فولکس واگن

تجزیه و تحلیل رقابتی محصولات مصرفی فولکس واگن

کانال توزیع فولکس واگن جتا

توزیع خودروها با استفاده از پایگاه قدرتمند شبکه فروشنده

ارزیابی محصولات مصرفی فولکس واگن با استفاده از چهارچوب مخلوط بازاریابی ۴Ps

نیازسنجی مشتریان درساخت فولکس واگن پولو

تولید محصولات متناسب با توان مالی مشتریان

تیم متخصص فولکس واگن

تجزیه و تحلیل رقابتی خدمات چرخه محصولات فولکس واگن

خدمات ویژه فولکس واگن به مشتریان برای همگام شدن دربازاررقابتی ایالات متحده

تجزیه و تحلیل خدمات اجاره بها و مالکیت فولکس واگن با استفاده از چهارچوب مخلوط بازاریابی ۴Ps

استراتژی های بازاریابی حرفه ای موفقیت یک سازمان را تعیین می کند


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

کسب درآمد از فروش فایل 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.