پاورپوینت اهداف و قابلیت های مدیریت روابط مشتری CRM

پاورپوینت اهداف و قابلیت های مدیریت روابط مشتری CRM

دانلود فوری پاورپوینت مدیریت روابط مشتری جهت رشته مدیریت در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx

پاورپوینت اهداف و قابلیت های مدیریت روابط مشتری CRM

دانلود فوری پاورپوینت مدیریت روابط مشتری جهت رشته مدیریت در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 29
حجم 696/584 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت مدیریت روابط مشتری جهت رشته مدیریت در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 CRMبامسائلي چون جلب مشتري و افزايش و نگهداري مشتريان  راضي و وفادار به منظور كسب سودآوري بيشتر سر و كار دارد.  جهاني سازي  ، زير ساخت  صنعتي  و فن آوري ،  فشارهاي رقابتي را  افزايش   داده است. دسترسي  فزاينـده به اطلاعات ، قدرت را از فروشنده به خريدار منتقل  نموده است .ارجحيت از طريق درك نياز مشتري و برقراري  تعاملات شخصي با مشتري ايجاد مي گردد.

 

 

فهرست مطالب
مديريت روابط مشتري چيست؟
اهداف CRM
انتقال تغييرات بازاربه روابط مشتري
قابليتهاي مهم CRM
قابليتهاي مهم CRM
فرصتها
مزایا


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

کسب درآمد از فروش فایل 

نظر دهید

پاسخ دهید