هر آنچه که برای بازاریابی تلفنی نیاز دارید (اینفوگرافی)

بی شک تاکنون برای شما پیش آمده است که متناسب با شغل خود، مجبور شوید در راستای بازاریابی تلفنی با مشتریان خود تماس های غیر حضوری داشته باشید. یکی از مشکلاتی که برخی از فروشندگان با آن رو به رو هستند، تاثیر گذاری بر روی مشتریان خود در تماس های تلفنی می باشد.


بیشتر بخوانید: سه گام اساسی جهت مدیریت مشتریان ناراضی


در صورتی که در مکالمات تلفنی خود احساس ناراحتی و نگرانی می نمایید، شاید فروش برای شما شغل مناسبی نباشد. تمامی فروشندگان بایستی بخشی از زمان مربوط به فروش خود را به تماس های تلفنی با مشتریان خود اختصاص دهند. توانایی ایجاد ارتباط و حفظ توجه افراد در بازاریابی تلفنی و مکالمات غیر حضوری مهارتی است که تمامی فروشندگان بایستی از آن برخوردار باشند.

۱- هدف خود را تعیین نماید: چه چیز را می خواهید به دست آورید؟

۲- سوالات خود را آماده نمایید: چه چیزی را می خواهید بپرسید؟

۳- پاسخ های خود را آماده نمایید: پاسخ سوالات احتمالی را در ذهن داشته باشید.

۴- تمرین کنید: صدای خود را ضبط کرده و خود را مورد ارزیابی قرار دهید.

۵- تجسم کنید: تصویر مشتری و یا شخصی دیگر را در مقابل خود قرار داده و تصور کنید با وی در حال مکالمه تلفنی هستید.

در اینفوگرافی زیر تمامی هر آن چه برای فروش تلفنی به آن نیاز دارید به طور شرح داده شده است.

خلاصه اینفوگرافی زیر به شرح زیر است:

  • بهترین زمان برای برقراری یک تماس تلفنی بین ساعت ۸ تا ۱۰ صبح است.
  • بایستی یک عکس از مشتری فرضی خود بر روی میزتان داشته باشید که بتوانید در طول انجام مکالمه به آن نگاه کنید.
  • با استفاده از حرکات دست سعی کنید تن صدای خود را متناسب با مکالمه تغییر دهید.

موارد فوق تنها بخشی از اینفوگرافی ارائه شده است، در صورتی که هر گونه سوال و مشکلی در ارتباط با انجام یک مکالمه تلفنی برای شما وجود دارد، پیشنهاد می کنیم این اینفوگرافی را حتما مطالعه نمایید.

 

هر آنچه که برای بازاریابی تلفنی نیاز دارید (اینفوگرافی)

نظر دهید

پاسخ دهید

Logo
بازیابی رمز عبور
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0