نمونه پیشینه تحقیق نظری رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی DOC

نمونه پیشینه تحقیق نظری رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی DOC

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد

نمونه پیشینه تحقیق نظری رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی DOC

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 20
حجم 49/145 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

" رویتر " آژانس خبری دیگری بود كه از دل خبرگزاری هاواس و با تاسیس یك دفتر تجاری در سال 1849 متولد شد. " ژولیوس رویتر " از كاركنان پایه گذار هاواس در سال 1851 خبرگزاری خود را به صورت رسمی در لندن افتتاح كرد. تخصص این خبرگزاری بر بورس مالی و مبادله اخبار بود.
در سال 1859 این سه خبرگزاری، موافقتنامه ای میان خود امضا كردند و با تاكید بر مبادله اخبار در سراسر جهان نخستین كارتل خبری را ایجاد كردند. در آن سوی آب های اقیانوس اطلس ، آمریكایی ها نیز بیكار ننشسته و در واقع اختراع تلگراف مورس پایه گذار انقلابی در عرصه ارتباطات در منطقه آمریكای شمالی شد.

 

 

 

فهرست مطالب

2-1نظریه های مرتبط با ﺍﺛﺮﺍﺕ ﻭﺳﺎﺋﻞ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ جمعی

– نظریه برجسته سازی

2-2 دیپلماسی رسانه ای

2-3خبرگزاریها و وب سایتهای خبری

2-3-1دسته بندی خبرگزاریها

2-3-2خبرگزاری ها در ایران

2-3- 3 تبلیغات، اطلاع رسانی و ارتباط خبرگزاری‌ها و حاكمیت

2-4نقش های متفاوت رسانه ها

2-4-1کدام رسانه ، کدام توسعه

2-4-2رسانه حكومت و حفظ ارزش‌های مطلوب

2-8 چارچوب نظری تحقیق

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

کسب درآمد از فروش فایل 

نظر دهید

پاسخ دهید