نمونه پیشینه تحقیق نظری خدمات الکترونیک و مزایای آن DOC

Posted by

نمونه پیشینه تحقیق نظری خدمات الکترونیک و مزایای آن DOC

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه خدمات الکترونیک و مزایای آن با فرمت docx در قالب 18 صفحه ورد

نمونه پیشینه تحقیق نظری خدمات الکترونیک و مزایای آن DOC

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه خدمات الکترونیک و مزایای آن با فرمت docx در قالب 18 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 18
حجم 36/749 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه خدمات الکترونیک و مزایای آن با فرمت docx در قالب 18 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

در روش شبكه‌های مدیریت یافته، بانك برای ارتباط با مشتریان خود از شبكه‌هایی كه قبلاً ایجاد شده استفاده می‌كند. در روش اینترنت با رایانه‌های شخصی، بانك با ایجاد یك پایگاه اینترنتی و معرفی آن به مشتریان، با‌ آنها ارتباط متقابل برقرار كرده و ارائه خدمت می‌كند(مالسورت و همکاران، 2002).
در روش بانكداری تلفنی، تلفن(اعم از تلفن ثابت و همراه) وسیله ارتباطی بانك با مشتریان خود بوده و از این طریق خدمات بانكی عرضه می‌شود. تعداد استفاده‌كنندگان بانك از طریق تلفن همراه در سال 2004 بیش از 14 میلیون نفر بوده است. با استفاده از ماشین‌های خودپرداز نیز بانكها می‌توانند خدمات متنوعی از قبیل برداشت نقدی، سپرده‌گذاری، انتقال وجوه، پرداخت صورتحساب وغیره را به مشتریان خود ارائه دهند(میلر و همکاران، 2008).

 

 

 

فهرست مطالب

کسب و کار الکترونیک 

تجارت الکترونیک 

بانکداری الکترونیکی 

مزایای بانکداری الکترونیک 

یک فرصت، یک تهدید 

خدمات الکترونیک

تعاریف خدمات الکترونیکی 

ویژگیهای خدمات الکترونیکی

کیفیت خدمات الکترونیکی

تعاریف کیفیت خدمات الکترونیکی

مدلهای سنجش کیفیت خدمات الکترونیک 

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

کسب درآمد از فروش فایل 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.