نمونه پیشینه تحقیق نظری بازاریابی و مدل های مرتبط با آن DOC

نمونه پیشینه تحقیق نظری بازاریابی و مدل های مرتبط با آن DOC

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازاریابی و مدل های مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 43 صفحه ورد

نمونه پیشینه تحقیق نظری بازاریابی و مدل های مرتبط با آن DOC

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازاریابی و مدل های مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 43 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 43
حجم 214/334 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازاریابی و مدل های مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 43 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

مفهوم بازاریابی دلالت براین عقیده داردکه صنعت،فرآیندرضایت مشتری است نه فرآیندتولیدکالا(موون،1391، 18) .شرکت‌ها برای اینکه در بازار رقابتی امروز موفق شوند باید مشتری را در کانون توجه خود قرار دهند. آنها باید مشتریان رقبای خود را جذب کنند و با ارائه ارازش بیشتر، آنها را حفظ و تعدادشان را افزایش دهند. اما پیش از آنکه قادر باشند مشتریان را ارضاء کنند باید نیازها و خواسته‌های آنها را درک کنند. بنابراین برخورداری از یک بازاریابی بی‌عیب و نقص مستلزم تحلیل دقیق مشتریان است(کاتلر،1392،115).

 

 

یک موسسه خدماتی که در پی روابط بلند مدت مطلوب با مشتریان یا کارکنان خود است ، هیچ گاه نباید با آنها رفتار نادرست داشته باشد یا مدام بصورت ضعیف به آنها فایده رسانی کند . این حداقل از حرفه ای بودن به دور است و بدتر اینکه غیراخلاقی است . به احتمال زیاد ، پیامد مغبون کردن یا رفتار نامناسب با مشتریان و کارکنان گریبانگیر منافع خود موسسه می شود . متأسفانه موسسات ، کارکنان یا حتی مشتریان هیچ یک قلباً علاقه ای به منافع طرف دیگر ندارد . گاه امکان سوء رفتار در کارهای خدماتی بیش از کارهای تولیدی است که این خود دلیل دشواری ارزیابی پیش از موئد ( یا حتی پس از خرید ) بسیاری از خدمات و در بسیاری از موارد نیاز به شرکت دادن مشتریان در تولید و عرضه خدمت و رویارویی هایی است که غالباً بین مشتریان با هم و همچنین با سایر کارکنان خدماتی وجود دارد(لاولاک،1391، 50) .

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

تاریخچه بازاریابی رابطه مند

تعریف بازاریابی رابطه مند

ماهیت بازاریابی رابطه مند

تفاوت بازاریابی رابطه مند با بازاریابی سنتی

دلایل شهرت بازاریابی رابطه مند

اصل اساسی توسعه روابط

مدل های بازاریابی رابطه مند

مدل بازاریابی شش گانه بازاریابی رابطه مند

مدل اصلاح شده بازارهای شش گانه بازاریابی رابطه مند

مدل بازاریابی رابطه مند در بخش خرده فروشی

مدل کاربردی بازاریابی رابطه مند

مدل بازاریابی  رابطه مند میان سازمان های صنعتی

مدل مورگان و هانت

مدل تاهیر رشید

مدل من اسو اسپتین

مدل پنج سطحی بازاریابی رابطه مند کاتلر

اجزاء و عوامل بازاریابی رابطه مند

اهمیت بازاریابی رابطه مند در بانکداری

منابع بازاریابی رابطه مند برای بانک ها

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

کسب درآمد از فروش فایل 

نظر دهید

پاسخ دهید