نمونه پیشینه تحقیق نظری آموزش عالی کشور و کیفیت آن DOC

Posted by

نمونه پیشینه تحقیق نظری آموزش عالی کشور و کیفیت آن DOC

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه آموزش عالی کشور و کیفیت آن با فرمت docx در قالب 57 صفحه ورد

نمونه پیشینه تحقیق نظری آموزش عالی کشور و کیفیت آن DOC

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه آموزش عالی کشور و کیفیت آن با فرمت docx در قالب 57 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 57
حجم 128/745 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه آموزش عالی کشور و کیفیت آن با فرمت docx در قالب 57 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

آموزش عالی مجموعه ای از دوره های تحصیلی است که متقاضیان می توانند پس از پایان تعلیمات متوسطه به آن راه یابند و دانشگاه به محلی اطلاق می شود که بر اساس دید اصولی، وارده های آن شامل سرمایه ساختمان، تجهیزات، امکانات، نیروی انسانی و در نهایت دانشجوست. فراگرد دانشگاه شامل آموزش، پژوهش، خدمت، انتقال میراث  فرهنگی، علوم و فنون است و صادره های دانشگاه نیز شامل نیروی انسانی متخصص و ماهر در زمینه های مختلف و همچنین، اختراع و اکتشاف و نوآوری علمی و گسترش دامنه علم و دانش است(شیخعلی زاده،1383).

 

 

آموزش  عالی معرف نوع مهمی از سرمایه گذاری در منابع انسانی است که با فراهم آوردن و ارتقاء بخشیدن دانش، مهارت ها و نگرش های مورد نیاز کارکنان ارشد فنی، حرفه ای و مدیریتی به توسعه اقتصادی کمک می کند. آموزش عالی به طور قطع نه تنها موجب ترویج دانش می شود، بلکه با پیشرفت های تحقیقاتی، تکنولو‍ژیکی و علمی، دانش جدید نیز بوجود می آورد(ایرانمنش وهمكاران،1383).

 

 

 

فهرست مطالب

آموزش عالی/دانشگاهی

تاریخچه آموزش عالی

روند تحولات آموزش عالی در ایران

آموزش­عالی در دوره اخیر

آموزش­عالی بعد از انقلاب­اسلامی

آموزش عالی در عصر حاضر

اهداف آموزش عالی

اهداف آموزش­عالی در ایران

مفهوم کیفیت

مفهوم کیفیت خدمات

اهمیت کیفیت خدمات

ماهیت خدمات

مفهوم کیفیت در آموزش­عالی

اهمیت و ضرورت کیفیت در آموزش­عالی مفهوم کیفیت­آموزشی

خصوصیات کیفیت آموزش­های­دانشگاهی

ویژگی­های مشخص/متمایز خدمات

تعریف کیفیت­ خدمات

مفهوم کیفیت­آموزشی

خصوصیات کیفیت آموزش­های­دانشگاهی

ویژگی­های مشخص/متمایز خدمات

تعریف کیفیت­ خدمات

اندازه­گیری کیفیت­ خدمات: مقیاس سروکوال

رویکرد تجزیه و تحلیل شکاف

شكاف كیفیت خدمات

تفاوت خدمات

انواع فعالیت‌های خدماتی

ویژگی‌های خدمات

تقسیم‌بندی مدل‌های سنجش رضایت‌مندی مشتریان

عوامل کیفیت خدمات

اندازه گیری کیفیت خدمات

برنامه آموزش امروز در کیفیت خدمات

خدمات ; نتیجه مشتری

رویكردهای قابل مقایسه با رویكرد كیفیت

و…


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

کسب درآمد از فروش فایل 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.