ادبیات نظری تحقیق بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب

ادبیات نظری تحقیق بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب

ادبیات نظری تحقیق بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب بازاریابی و مدیریت آن
اصل اول : گرایش تولید
اصل دوم : گرایش محصول
اصل سوم : گرایش فروش
  اصل چهارم : گرایش بازار یابی
  اصل پنجم : گرایش بازار یابی اجتماعی
– سیر تکامل بازاریابی و اهمیت آن برای سازمانها
– اهمیت بازاریابی بین المللی در عصر اینترنت
1 ) صادرات
الف ) صادرات مستقیم
ب ) صادرات غیرمستقیم
2 ) مشارکت
الف ) اعطای امتیاز
ب ) روش قرارداد تولید
پ ) قرارداد مدیریت
ی ) مشارکت مستقیم
3 ) سرمایه گذاری مستقیم
– اینترنت و اهمیت آن
– استفاده از اینترنت در بازاریابی
– بازاریابی الکترونیک
– اهمیت طراحی وب
ساده و قابل دسترس :
عنوان صفحه :
محتوا مناسب :
اولویت بندی اطلاعات ارائه شده به کاربر :
مرور آسان در وب سایت :
استفاده از گرافیک با معنی :
– اهمیت تبلیغات در وب
– تبلیغات اینترنتی در ایران ، راهبردها و راهکارها
– قیمت گذاری تحت وب و اهمیت و چگونگی آن
– قیمت گذاری چیست ؟
قیمت گذاری در بازار الکترونیک
قیمت گذاری پویا در بازار الکترونیک
– استراتژی های پیشرفته قیمت گذاری
۱ ) قیمت گذاری تبعیضی
الف ) قیمت گذاری تبعیضی درجه یک
ب ) قیمت گذاری تبعیضی درجه دو
پ ) قیمت گذاری تبعیضی درجه سوم
۲ ) قیمت گذاری بر اساس تخفیف مقداری
۳ ) قیمت گذاری دوبخشی
۴ ) قیمت گذاری بسته ای
۵ ) تبعیض قیمتی در طول زمان
۶ ) قیمت گذاری دیوانه وار
– اهمیت مدیریت روابط مشتری تحت وب
منابع

بازاریابی و مدیریت آن
مدیریت بازاریابی عبارت است از فرآیند برنامه‌ریزی و اجرای پندار ، قیمت‌گذاری ، تبلیغات و توزیع ایده ، کالا و خدمات به قصد انجام مبادلاتی که به تامین اهداف انفرادی و سازمانی منجر گردد ( کاتلر ، 1997 ).
مدیریت بازاریابی تلاش آگاهانه‌ای است برای به‌دست‌آوردن نتایج مثبت در مبادله با بازارهای هدف . مدیریت بازاریابی در هر بازاری کاربرد دارد و قابل اجراست . به‌طور مثال یک مدیر منابع انسانی با بازار نیروی کار یا یک مدیر خرید با بازار مواد اولیه سر و کار دارند . اما به‌طور کلاسیک ، مدیریت بازاریابی به وظایف آن دسته از کارکنان سازمان اطلاق می‌شود که با فروش محصولات و خدمات نهایی سر و کار دارند ؛ مانند مدیر فروش ، مدیر تبلیغات و فروشندگان ( جانسون ، 2009 ).
  اولین بعد آن « نیازها و خواسته ها » است . منشا و رکن اساسی نظام بازاریابی ، نیازها و خواسته های انسان است بشر برای ادامه حیات خود به غذا ، آب ، لباس و پناهگاه احتیاج دارد . او میل زیادی به آرامش  ، آسایش ، آموزش و خدماتی از این قبیل دارد . محصول زاییده نیازها

کسب درآمد از فروش فایل 

نظر دهید

پاسخ دهید