می 31, 2020

پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر )

پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر )

پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ) را دانلود انتخاب میکنید ممنونیم دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ) در دسته بندی فایل های بازاریابی قرار داشته و شامل می باشد. مشخصات کلی پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ) :

پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ) در 39 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر )

پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر )

پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ) در 39 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 39
حجم 0/486 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ) در 39 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx



عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر )

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 39 اسلاید

 

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل نوزدهم  این كتاب با عنوان  ” مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار” در 39 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

 

این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:


تعریف خرده فروشی

انواع خرده فروشی

دوره عمر خرده فروشی

خرده فروشی سلف سرویس

خرده فروشی خود – انتخابی

خرده فروشی خدمات كامل

تصمیم در باره بازار هدف

تصمیم در باره تركیب و تهیه و تامین كالا

انواع ترکیب و عمق کالا

خط مشی تمایزی  مطرح شده  ورتزل برای  خرده فروشان

ابزارهای بازاریابی  فروشنده كه در مقابل خرده فروشان مورد استفاده قرار می گیرد.

خدمات معمول خرده فروشی

فضای عمومی فروشگاه

تصمیم درباره قیمت فروش

تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی

تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی

تعریف عمده فروشی

تفاوت بین خرده فروشان  و  عمده فروشان

انواع عمده فروشان

تصمیمات بازاریابی عمده فروش

انواع اصلی عمده فروشان

روند عمده فروشی

تداركات بازار

اهداف تداركات بازار

هزینه های سیستم تداركات بازار

تصمیمات تداركات بازار

خرده فروشی فروشگاهی

فروشگاهای اختصاصی

فروشگاه های بزرگ


سوپر ماركت ها

فروشگاه های راحتی

 فروشگاه های تخفیف دار

 فروشگاه های زیر قیمت.

 مجاری كارخانه ای.

خرده فروشان زیر قیمت مستقل.

کلوپ های  انباری یا كلوپ های عمده فروشی.وسیع  و بزرگ هستند.

فروشگا ههای سوپر

فوق بازارها

 نمایشگاه های فروشی با کاتالوگ

خرده فروشی غیر فروشگاهی

موسسات خرده فروشی

توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

در صورت وجود مشکلی در خرید و دانلود این فایل به صورت 24 ساعته با من در ارتباط باشید @wwwlonoirآی دی تلگرام 09214087336شماره تماس پشتیبانی این فایل :

از اینکه پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ) را از سایت مونومارکت انتخاب و دانلود کردید سپاسگذاریم  هدف ما رضایت شما کاربر محترم با تهیه فایل هایی با بهترین کیفیت میباشد. در صورتی که پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ) فایل مورد نظر شما نبود از فایل های زیر که مشابه جستجوی شما بودند نیز میتوانید استفاده کنید. فایل های زیر نیز در دسته بندی بازاریابی سایت قرار دارد که مشابه ” پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر )  “همچنین میتوانید از باکس جستجوی سایت برای پیدا کردن فایل مورد نظر خود بهره ببرید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *